keresőmotor optimalizált webáruház célja,
hogy a cég termékei a kereső alkalmazások első oldalán jelenjenek meg (Google, Yahoo, Bing)
Webáruházaknak nevezzük az olyan weboldalakat, melyek termékeiket interneten keresztül elérhetővé és megvásárolhatóvá teszik. A vásárló megkeresheti az árut a honlapon, információkat kaphat róla. A webáruházak termékeiről szinte mindig olvasható egy rövid leírás, mely a legfontosabb tudnivalókat tartalmazza, az áru ismertetését, gyártót, árat, lejárati időt, esetleg garanciát. Az oldalak felkínálják a lehetőséget, hogy adataink megadása után megrendelhessük a kívánt terméket (egy vagy több darabot is akár). A webáruház lehetővé teszi, hogy otthonról kényelmesen intézhessük a vásárlást, bármilyen nekünk megfelelő időpontban. Nem kell bolti nyitvatartási időhöz alkalmazkodni, s többnyire fizetni sem kell előre, csak a termék átvételekor. Az átvétel időpontjáról általában e-mailben kapjuk a tájékoztatást. Sok webáruház oldalán figyelemmel is kísérhetjük, hogy áll a megrendelésünk. Számos előnye miatt egyre elterjedtebbé válik a világon, sok cégnek van a hagyományos boltja mellett webáruháza is, illetve olyanok is akadnak bőven, melyek csak interneten keresztül értékesítik termékeiket.
Kereskedelmi szempontból elengedhetetlen az ilyen cégeknek, hogy a vásárlók megtalálják termékeiket. Szükséges tehát a keresőmotor – optimalizálás, hogy a megfelelő kulcsszavak beírásakor a vevő előtt megjelenjenek azok az oldalak, melyek tartalmilag kapcsolódnak a keresőszóhoz, s ezáltal a keresett áruhoz. Ezért fontos egy webáruházat “keresőoptimalizálttá” tenni. A megfelelően keresőoptimalizált webáruház termékei a böngészőkben az elsők közt jelennek meg, s mivel őket találják meg legtöbben, tőlük is fognak leginkább vásárolni.
Az Allowgooglebot SEO Studio vállalja webáruházak keresőmotor – optimalizálását, segít abban, hogy bizonyos kulcsszavak beírásakor a böngésző (Google) a kívánt terméke(ke)t akár az elsők közt jelenítse meg.